Kwaliteitsverbetering

Een goed contact met onze klanten is voor ons erg belangrijk. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft. Het EOCP maakt gebruik van een onafhankelijke partner om klachten op te lossen. Wanneer u van mening bent dat u onzorgvuldig behandeld bent of dat bepaalde zaken anders hadden gekund voor u, dan heeft u de mogelijkheid dit kenbaar te maken.

Wij stellen het erg op prijs als u uw klacht persoonlijk met ons wilt bespreken. U kunt hiervoor contact opnemen met Deborah Smulders (0642218578). Dit kan zowel telefonisch als via mail (info@eocp.nl).  Zo kunnen wij kijken hoe we dit voor u kunnen verhelpen en de kwaliteit kunnen vergroten. Belangrijk voor u om te weten is dat uw klacht altijd in vertrouwen wordt behandeld. Indien dit mogelijk is zullen wij direct reageren op uw klacht. doch uiterlijk binnen 2 weken. Klachten moeten binnen de vastgestelde termijnen zijn afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld waarbij wij het uitstel zullen toelichten.

Onze klachten worden voor een periode van een jaar bewaard.

Wanneer een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan is het mogelijk om uw klacht via de klachtenfunctionaris kenbaar te maken. U kunt hiervoor Solopartners inschakelen. Dit kan telefonisch op nummer 085-2010140 of via mail op klacht@solopartners.nl.

Het oordeel van Solopartners is bindend.

Menu